Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 3, 2012

kerja baru oh kerja baru..

salam..hari ni tamak sket sbb rajin plak buat dua entry..(ayat semalam..)

nak kongsi hal2 fina ni sekarang sangat rajin mencari kerja baru untuk diri sendiri dan encik tunang..
encik tunang ku pulak sedap2 je pas sijil kat aku pastu suruh aku isi borang...hahaha..
aduhai..takpelah, demi cinta +kasih sayang aku sanggup je isi borang...
jgn nanti bila dia dah dapat keje bagus, aku pulak dilupakan...sangat tidak suka...sob2...

semalam pon ada rasa xsedap hati waktu tgh usha2 kerja baru kat website...tak tahulah kenapa..
rupanya hari ni encik tunang ku nak dipanggil oleh org HQ dia pasal being rude dgn customer..
ada orang complain dia...hurm...aku xtaula nak cakap apa untuk tenang kan dia sebab 
aku tau dia mesti tgh kusut tu...cuma aku ada bgtau dia yang aku doakan dia baik2 je..
kalau ditakdirkan dia kena buang keje sebab org complain tu, 
aku harap ada hikmahnya since kami tgh mengumpul duit nak kawen ni...
kusut jugak nak cari duit nak kawin ni..orang ramai bole berkata apa2 saja 
kerana yang menanggung bukan diorg tapi kami berdua...

jenis aku pulak kalau boleh taknak mak ayah aku tanggung sume pasal perkahwinan ni..
biar aku saja yang buat semuanya dari segi kewangan, material dan tenaga ...tapi bila aku cakap nak
jimat sebab nak cari duit untuk kahwin kan, sume org pelik pastu tanya apa pulak kau sibuk2...
kan lelaki yang kena cari duit...ntahla...bagi persepsi diorg tu salah...bagi aku, 
aku lebih suka kalau majlis tu guna duit dari titik peluh aku sendiri...cuma kalau orang baca ni,
mesti kata macam aku yang beria2 nak kawen ngan jantan tu...huhuhu..xpela, macam aku penah cakap..
mereka bisa berkata apa kerana yang menanggungnya adalah aku dan keluarku...biarkan jekla...

okeh, enough about that. sekarang aku nak kongsi pasal kat link mana aku salu cari kerja...checkidout!!!


lagi satu , jobs malaysia...memang best ini tempat update giler~huhuhu..
okeyla, nak sambung keje...heheh..sebelum wat apa2 dalam kehidupan kita eloklah diamalkan ayat ini...


" Rabbi Yassir Wala Tu’assir, Ya Karim.."
maksudnya : Wahai tuhanku permudahkanlah dan janganlah kau susahkan.



No comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space