Thursday, December 22, 2011

wahhhhhhhhh~ (aku yg semakin pelupa)

wahhhh~
Oke,tu je nak taip.


hahaha..xkan la plak tu jek aku nak taip kan...dah la skill menaip dah kurang
coz dah lama x menaip dalam ym...dulu on ym seharian sampai ada yg tegur
xpenah nampak ym tu rehat...skrg dah takde dah..insafla konon!Ouch~huhuhu

bila dah xlayan ym, mesti tertanya2 kau ni layan ape plak? ape lagi..facebuk la..
tu pun xbrape sgt la...biasa2 jek..selebih masa adalh untuk kerja...kerja skrg ni
bersambung2 sampai balik umah pun teringat2...

lg satu, dulu xde bf..ada skandal zaman belajar jek...skrg dh der bf..cuma tu la..
pemikiran yang berbeza yang sedang cuba disatukan dan diserasikan mestila ada byk
halangan dan rintangan...ideologi pon berbeza caner xgaduh jek manjang..(wah ideologi!
kelas ayat ko nok!hahaha)

nak cerita pasal pelupa..hairan dengan diri sendiri yg semakin lama semakin pelupa..
ntahla dah kena virus ape..serius pelupa abes..tarikh2 yg rasa mcm penting pon otak nih dah
lupakan sengaja nak wat aku kena marah weh~ ape faktor nyer agaknye...

meh google jap...treeeeetttt....trrreeeeettttt....trrreeeeetttt.......ahha!!

1- byk TERmakan semut...yela mana ada org sengaja mkn semut kan? adoi...
kena berjaga2 ni..

2 - Banyak merokok..zzzZZzzzZzz..aku xmerokok la..tapi byk sedut asap rokok org lain aderla..
tu aku x nafikan..bf aku pon merokok beb~ayarrkkk..

3 - Tidur sambil menutup muka..alamak..aku mmg suka tidur tutup muka..dari segi sains, tidur tutup muka
akan menyebabkan karbon dioksida masuk lebih byk kedalam otak berbanding oksigen yg akan
mengakibatkan kerosakan otak...ayoyO...

4- dari segi Islam, byk membuat maksiat dan dosa...Astagfirullah...Ya Allah,Ampunkan Hambamu yg hina ini
dari dosa2 yg disengajakan jua yang tidak disengajakan..amin...(amin ramai2 supaya cukup 40 kali dan makbul doa ini...)

5- lain2...tolongla cari sendiri...heheheh


akhirnya, nak kongsi satu quote dari Al-Quran nul-Karim istimewa utk semua...

"He knows what is in every heart.."

-Surah Al-Mulk 67:13



daaaa~
 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space