Tuesday, March 27, 2012

time to kuruskan badan!

hye Olls~

lama x bersama membaca blOg fina nih...
fina sedang merangka strategi nak menguruskan badan sebelum nak kawen..
yeayyyy! hahaha...(suka betul kau..)

nak citer..ada budak opis ajak gi jogging..
huhuhu..segan plak ngan dia..dia umur 24 thn
bole ajak aku yg umur 28 tahun ni gi joging..
adoi malu siut...hahahahha...
kelakarla plak..tp aku cuba la nak positif..
hope dia la malaikat yang dihantar tuhan untuk
menolong aku untuk menjadi kurus...
hahahaha..how sweet..

aku segan sbnrnya dgn dia..tp aku cubala jugak
nak kuar dgn dia joging sama2..kitaorg plan nak 
joging kat satu tamna nih...kat ampang la..
serius aku dah duk ampang sejak kecik tp langsung
xtau kat ampang ada taman tasik..
aku dokla merayu kat bf aku tu ajak joging kat
taman tasik dekat umah dia...taman tasik metropolitan taman batu..
nih ha aku cilok pic dari blogger lain..


kira okeyla kan tempat nih..nak pegi tp xde peneman..segan seh...huhuhuh..ha sambung balik...
si adik manis yang ajak aku tu nama dia kamsiah..dia ajak aku gi joging kat taman tasik ampang hilir...
gambar xde lagi..tp peta nak gi sana aku dah dpt dah...meh tgk nih..sape2 dtg ampang, mohla kita ke sana..
ampang xbesar sgt..kira okla ada taman nih untuk seluruh penduduk ampang pegi ber rekreasi kat sana..(muat ke seluruh ampang nak pegi..adoi!)
nihla peta ke sana...peta ini juga dengan ikhlasnya aku cilok dr blogger2 berwibawa yg lain..huahuahuahua..


agak2 kecik peta nih pandai2 la besarkan yer...huhuhuhu..
nak besarkan nanti penuh lak page nih...xsesuwai lor....

aku ingat nak terima ajakan si adik manis kamsiah nih untuk ari jumaat atau sabtu nih...klu dia okey,
aku layan jekla...wat pe nak malu kan kalau untuk kemajuan diri sendiri...sape yg taknak cantik dan sihat..so kena la berkorban sket cik syahidah oit....huhuhuhu
sebut pasal malu...aku memang antara org yang malu tak bertempat..serius. ntahla kenapa..benda yang
sepatutnya aku xperlula kot nak malu sgt aku bole malu terlebih2 plak..xbagus betul...
aritu kat fb aku ada nampak bingkisan kata oleh encik ahmad fedtri yahya (personaliti tv3) pasal
malu nih....akan ku kongsikan sebentar lagi di nota kaki...huhuhuhu

nota kaki: 

malu itu membentuk iman

hilang malu- bagai tak siuman
telebih malu- merugikan
malu bertempat- mencipta pedoman
memalukan- satu hukuman
dimalukan- satu ujian
tersipu malu- satu kesopanan
kemaluan- rahsia insan
by Ahmad Fedtri Yahya
 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space