Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, December 27, 2012

Pesta Buku - Bigbadwolfbooks

assalammualaikum..

23 Disember haritu saya dan adikberadik serta sepupu pergi ke pesta buku di MIECC, serdang..(ha ha, awat intro skema nih..aduhnyapun...)

sonok jugakla tgk gelagat2 org mengemas2 buku..ada jugak yang tukang menyepah..dah mcm lalat org kat sana...makin nak tutup kul 9mlm makin ramai..padahal buku dah tinggal sisa-sisa jek..lagi yang seronok, byk buku omputihla..kalau kat kedai2 biasa harganya melambung2 dek kerana harga buku + kos2 lain yang di caj..apa lagi yang seronok nyer eh..hurm, saya dan abg juga adik2 saya bolehla menghabiskan masa bersama..kami jarang keluar bersama...salu dgn kawan2 jekkan..dengan family kurang..so boleh kira quality time with family la nih...he he...lagipun, nihla masa nak membuli abgku belanja pizzahut..huhu...seronok sangat sampai nak share gambar ngan korang..




ada lagi nak cerita, yang tak best pon ada jugakkkk...boring jugak jalan2 selama 2 jam tapi takde buku yang menarik hati...sebab mostly buku melayu yang ada adalah stok2 lama yang tak terjual...majalah pun majalah2 lama...buku omputih jekla yg ada..bestla sape2 yang kaki novel bahasa inggeris nih..sbb aku bukan..he he he...ape pon, aku harap di masa hadapan akan ada byk lagik pameran buku untuk buku2 agama dan novel2 melayu...sebab abah ku order buku  Feqah dari ustaz harun din xdapat ku tunaikan..huhuhuhuh

hurm,taip2 panjang tapi nak tau buku apa aku beli? nih ha...

|| ihsan: amazon.com ||

ape lagik..layaaaannnnnn...harga? RM5 jek...he he he..

daaaaaaaaaaaaa~




No comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space