Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, December 31, 2012

Apa yang paling dicari dalam tahun 2012

assalammualaikum...

Hari ini 31 Disember 2012..Hari terakhir dalam tahun 2012 mengikut kalendar Masihi..
Cuaca hari ni mendung sedikit sbb malam tadi hujan mencurah2 turun ke ladang gandum..he he..
ape merepek daaa...

tajuk post hari ni apa yang paling dicari dalam tahun 2012 kan?
memula aku nak rewind balik apa yang aku cari dalam 2012..
first sekali aku mencari kerja gov yang stabil dengan qualification aku...
banyak tempat aku apply..sampai aku boleh post dalam blog aku nih psl
kerja kosong yang related dgn kos aku jek..account atau audit..

hurm..hasil yang byk jugakla boleh dikata dari usaha yang aku lakukan...
aku byk apply keje...semua badan berkanun dengan gov jekla..
yang aku dapat panggilan interview adala dalam 4 kali..majlis perbandaran sepang, mpaj,
mpm dan perbadanan perwira harta malaysia...dah 2 kali pegi interview asik tak lepas je
buatkan aku dah hampir mls nak interview lagi...tapi aku pergi jugak cuma langsung takde persediaan..
aku ni mudah mesra...so kat tempat interview aku selalu jumpa kawan baru..masa kali ketiga interview tu
aku asyik ketawa ketiwi jek..ha ha..mls nak fikir...last2 aku pulak yang dapat keje tu...
rezeki nak kahwin agaknya...aku dapat keje kat majlis peperiksaan malaysia...tapi kontrak 2 tahun jek...
aku harap masa tu diorg akan renew kontrak aku..hehehe...cinta hati aku suruh terima je..sbb gaji yang aku dapat lebih dari kerja skrg...alhamdulillah...

habis bab kerja..perkara kedua yang paling aku cari dalam tahun 2012 adalah jodoh!! he he..
alhamdulillah..bulan 4 haritu aku dah selamat bertunang...yang paling manis adalah majlis itu jatuh pada
hari lahir aku yang ke 28..yup.28...aku memang dah tua..haha...insyaAllah aku bakal berkahwin tahun hadapan..tarikh masih dalam teka teki..hehe..doakan aku dan cinta hatiku akan kekal hingga ke jinjang pelamin...

apepun untuk tahun hadapan 2013, aku harap semua yang best2 akan berlaku dalam hidup aku...tapi sebanyak mana pun kita berusaha, kadang2 ada sesetengah perkara kalau sudah ditakdirkan, pasti akan berlaku jua...aku harap, aku akan lebih tabah kalau hari2 yang pahit itu tiba...aamiinn...

|| saya dan cinta hati..hehe ||

1 comment:

Anonymous said...

Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

pengkhususan Syarikat.
1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space