Wednesday, November 14, 2012

Salam Maal Hijrah 1434..

Salam Maal hijrah kalian...

Hari ini adalah hari terakhir bagi Tahun Hijrah 1433...
biasanya pada hari terakhir ini, sebelum masuknya waktu magrib,
aku akan membaca surah yasin 1 kali dan membaca doa akhir tahun
dengan harapan aku dosa setahun ku yang lepas akan di ampunkan Allah swt..

korang macamana? ha, xde doa akhir tahun ke? jap yer fina letak sini...
|ehsan: En Google|

Jangan lupa baca yer sahabat2 blog ku..sebelum magrib hari ini 14/11/2012..tapi kalau baca tapi xtahu maknanya susah jugak kan..macam tak menghayati pulak...jap2 cari maknanya...

|ehsan: En Google|
haaa...kan bermakna gitu kalau faham pengertian doa kita baca hari2...xdela membuta tuli sahaja baca...hihihi...tambah lagi, selepas magrib ni, kita kena baca pulak doa awal tahun..tujuannya untuk memelihara diri kita dari segala kejahatan yang akan datang...sekejap fina cuba cari doa nya...



inilah dia...mari membaca dan sebarkan amalan ini yang hanya tiba setahun sekali...bersama pengertiannya semoga kita dapat menginsafi segala perbuatan tidak bermanfaat yang dilakukan oleh kita nanti...daaaa~

notakaki: tema apa ya maal hijrah di Malaysia tahun ni? ehem..jgnla ada kena mengena ngan satu malaysia..xsesuai kot...owh ini dia - wasatiyyah tonggak kesatuan ummah-

2 comments:

Asa Loan Savings LENDING LTD said...

Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

pengkhususan Syarikat.
1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

KISAH SUKSES IBU HERAWATI said...

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Assalamu alaikum wr wb,,senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman2 melalui room ini, sebelumnya dulu saya adalah seorang Pengusaha Butik yg Sukses, kini saya gulung tikar akibat di tipu teman sendiri, ditengah tagihan utang yg menumpuk, Suami pun meninggalkan saya, dan ditengah himpitan ekonomi seperti ini, saya coba buka internet untuk cari lowongan kerja dan secara tdk sengaja sy liat situs pesugihan AKI SYEH MAULANA Di Website/situnya Saya pun langsug hubungi beliau dan Semua petunjuk AKI saya ikuti dan hanya 3 hari, Alhamdulilah benar benar terbukti dan semua utang saya lunas dan sisanya buat modal usaha, saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui Ritual Penarikan Dana Hibah AKI ZYEH MAULANA saya Bisa sukses, Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, AKI ZYEH MAULANA Banyak Dikenal Oleh Kalangan Pengusaha Dan Artis Ternama Karna Beliau adalah guru spiritual terkenal di indonesia, jika anda ingin seperti saya silahkan  ☎ (( +6282321594488 )) ATAU KLIK DISINI PESUGIHAN DUNIA GHAIB Wassalam

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space