Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, May 18, 2009

++luahan~luahan dan luahan++

herm..salam all~

firstly, fina nyer masalah aritu dah setel satu~pasal kete kena saman tu seb baik xde kena ape2..Credit to Sarjan Ahmad Fadil yg sgt baik hati dan memahami~xkena pon kOmpaun..maybe sbb aku byk argue giler2 psl kesalahan aku and psl lambat wat report tu~
geram2... sampai 2 jam aku bertikam lidah~hahaha~dah mcm lawyer lak~sian Sarjan tu layan aku neh yg cam bagus jek bila berckp~haha..sampai fina lupa ayah fina ada kat sebelah fina jek..fina berckp ngan Sarjan tu sesedap rs sesuka hati jek..lalalala~..klu Sarjan tu ada anak lelaki yg dah bole kawen,mesti confirm dia xnak ambik aku jd
menantu..wakakakak...
tapi ape yang penting,sumenye dah SELAMAT alhamdulillah...kesalahan excident tu Sarjan tu letakkan ke atas aku..tp ikut moral, kereta wira tu yg x de tolak ansur..kecik ati aku ngan wira tu..dahla melayu jugak..seb baik ALLAH memberkati aku..xkena byr ape2~cuma aku harap wira tu xdptla claim insurans...hehe Amin...(jahat fina doakan yg xbaik..lalala~)

then now, fina ngah struggle nak cr keje then esOk yg paling penting ada interview tuk sambung study ACCA~GOD help me pls~xde idea langsung nak wat ape~layankan jek neh~esOK mesti ntah ape2 essay and interview aku..T-T..

~harap2 rezeki murah kali neh~AMIN~


2 comments:

irma-ain ibrahim said...

good luck with your interview! :')

___fina___ said...

irma-ain thanks dear~

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space