Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, November 5, 2009

++sukarnya menjadi A.K.U++


A.K.U neh aku atau saya bukan OKU tau..huhu..herm..kata Org bila kita susah hati, kita kena lihat org lain yg lebih susah dr kita...semOga kesusahan mereka itu akan membuatkan kita merasa lebih bernasib baik dan bersyukur dgn ape yg ada...

ya, saya bersyukur dgn apa yg ada cuma terasa susah nak menggapai apa yg masih belum ada...kata Org lagi, jgn terlalu fikirkan perkara yg kita rasa sukar utk dicapai cuma bertahan dgn apa yg ada..tp, dalam hati masih terasa x puas hati..itu namanya tamak ke??

ntahla..sejak semakin dewasa neh aku terasa susah utk menjadi diri aku sendiri..mcm2 yg bermain dalam fikiran sampai aku pon dah buntu nak setel mana satu..tula masa buat xsedar diri..hahaha~

tula luahan hati hari nih..xtau ape sbnrnya point cuma yg penting
hidup dewasa kini terasa sangat kesukarannya~


~nak kembali ke zaman kecil2, bole?~

1 comment:

Anonymous said...

ya!! makin dewasa makin terasa.. kalau zaman budak2 orang yang asyik memikirkan kite & kite hanye fikir ape yang perlu kite main dengan kawan2 kite pas hbs skolah n buat keje skolah yg cikgu pesan..hehehe..bile dh dewasa..kite kena pk kan hal diri sendiri dan hal orang lain (ye orang lain untuk bab2 hati & perasaan)

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space