Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 8, 2009

++beriadah sambil beramal++

hye~cerita kedai kopi akan bermula..heheh~kali neh info mengenai aktiviti fina selepas exam.(ceh exam pon belum dok sibuk nak pegi jln2)muahahah..standardla..utk melepaskan tekanan..kenala ada aktiviti yg bole melegakan perasaan...

bermula 18, 19 dan 20 disember nnti fina akan travel ke batu layar, bandar penawar, kota tinggi semestinya JOHOR!! i love jOhor.always and forever.bila balik atau bercerita atau berfikir psl negeri jhr, semestinya hati akan berbunga2 dgn mekarnya..heheheh~maybe sbb fina bersekolah dijhr hampir selama 8 tahun so hati neh mmg dah xleh nak ubah lagi dgn suasana jhr. in fact, bila fina dah masuk ke bumi jhr, serta merta terasa udara yg dihirup waktu itu amat nyamannnnnnnnnnnn skali. seyes beb! xtipu punya..seronok tau..kemudian perasaan sebak dan terharu mesti akan hadir dalam dada seolah2 dah lama x balik ke kangpung halaman...mulala nak emo!huhuhu..

honestly, fina lebih tenang berada di jhr berbanding di kuala lumpur..hasrat fina ape tau..nak KAWIN ngan org jhr, MENGHABISKAN hari tua di jhr, ada RUMAH di jhr, dan lain2 lagi..hehehe..impian syahidah gitu~hahahha,(ingat illyana jer ada impian?)hehehe,,

berbalik pada aktiviti fina nnti..nehla segala info nya...

komunititi Chattersbrotherbob 

akan mengadakan gathering buat kali ke-6 pada 18hb hingga 20hb Disember 2009 di Batu Layar Beach Resort ,Bandar Penawar Kota Tinggi , Johor .Program yang bertemakan Beriadah Sambil Beramal ini akan berlangsung  selama 3 hari 2 malam dan bayaran RM100 akan dikenakan untuk pakej yang sediakan. Gathering pada kali ini mempunyai sedikit kelainan, iaitu berhibur sambil beramal. Beramal disini bermaksud melakukan gotong royong dan bersedekah.
Pakej2 yang kami sediakan adalah seperti berikut:-
Penginapan
Makan dan Minum
Sukaneka
Ceramah Motivasi dari DSP Haji Radin Samsudin - Timbalan Ketua Polis Daerah Kluang
Gotong-royong
Karaoke
BBQ
Sijil Penyertaan
Goodies
for more info just klik----->> www.chattersbrotherbob.webs.com

1 comment:

Anonymous said...

Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

pengkhususan Syarikat.
1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space