Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, January 22, 2010

teruja yg sia2

rasa teruja??
korang mesti penah rasa teruja kan?teruja untuk wat benda yg selama neh nak sgtttt korang buat? sama la mcm aku..dulu masa memula aku ingat lagi betapa teruja nya aku nak dapat kereta dari hasil titik peluh sendiri..dan yes!akhirnya, jejak umur aku 25 je aku dapat jugak memiliki sebuah kereta. SAGA BLM. kata makcik aku, maksud BLM tu baru lagi murah..tu dari segi positif nya..kata kawan aku plak, dari segi negatif BLM tu bila laju mati.:| kureng betullll~membuatkan hilang teruja aku sedikit sebanyak! penat aku bina perasaan teruja itu selama neh..hahaha~

okeh, bila aku dah dpt kereta..rasa teruja tu masih berterusan dan bertambah dgn keinginan utk menghias kereta aku tu..luaran maybe aku x concern sgt..sbb segala yg proton dah bg tu mcm dah bole memuaskan hati aku..cuma interior dia jek aku kisah..memula nak beli perfume kereta.wow, mmg agak mahal dan mcm2 jenis ada..aku pon rambang mata..last2 aku pilih yg bole di refill.so xdela aku susah2 nak menukar semua satu set bila abes..just beli perfume refill, pasang dan tadaaa~terus siap juga wangi!

selepas teruja minyak wangi dah ilang..skrg teruja nak beli patung2 plak..haha~kawan2 aku x bg sangkut2 patung sbb nmpk mcm kereta pompuan.nnti  mudah menjadi tarikan utk pencuri2 ambik kesempatan..diorg fikir tu keta pompuan mulala plan yg bukan2 pada kaum kami neh..ish3...so, setelah difikir2 ada betul jugak..
jadik fina letak 2-3 jekla..xmo haru biru bergantung2 sebanyak2nya dalam keta..
nnti jadik mcm org jual patung plak..uhuhu...

dah beli patung teringin nak beli bantal plak dah...adik fina dah letak satu bantal peluk jenis mini yg ada pic pooh kat cermin belakang..pastu fina beli bantal leher plak..murah! ada tulis type R la konon2..2 pieces baru 8 ringgit..masa fina survey kat tempat2 len yg jual bantal leher yg kartun2 sume rm 20 keatas utk 2 pieces..pastu fina mmg dah lama nak beli car cd holder yg leh letak cd kat atas pemandu tu..jumpa jugak kat tempat yg sama..just rm3.00 jek..ades..murah..
nehla pic nyer..



hurm,bila dah beli cd holder..mula la teruja nak beli cd lagu pulak! fina neh mmg minat dengan lagu2 jiwang rock..ape lagi..berkejar2 la dgn rakusnya pegi cr cd..nampak plak cd2 yg murah..kira dalam tu ada 2 cd tapi harga utk satu cd..wahhh!! TERUJA giler sampai ambik sekali 2 cd pastu cepat2 gi byr kat kaunter..

dah abes bayar, cepat2 lari nak dgr dalam kete...ceh dgn rakusnya membuka segala sampul plastik la kan..pastu start kete and masukkan cd...seminit, dua minit,dua minit setengah diam jek...xbunyik ape2..bila fina tgk cd bejalan dah tukar ke track no 2 tapi still senyap..aikk...rosak ke player neh?? aku dah gabra dah...cepat2 tekan punat utk radio..uiks! radio bole maknanya cd mestila bole..then kebetulan mmg ada cd himpunan doa2 dalam kereta fina, so fina tryla psg..bole bunyik gak..tp kenapa xleh pasang cd rock jiwang tu ehhh? fina bukak plak sampul cd yg second..okeh dah pasang..tp..sama jugak..xde dgr ape2...huh!hati dah panas! apsal xleh neh..membazir jek...dahla tamak beli sampai nak dekat rm50 abes..sekali belek punya belek..rupanya2...dia terang2 tulis, "MTV KARAOKE VIDEO CD" ! adoiiii~sengal x sengalla aku neh..tula teruja sgt sampai xnampak tulisan sebesar2nya kat situ...mmgla xleh pasang..neh tuk karaoke..bukan cd audio player..adessss~

KAN DAH BETUL TERUJA TU SUME SIA2 JE~hurm....



notakaki : jgn teruja x tentu pasal mcm fina okeh~hahaha!

No comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space