Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, June 3, 2011

perasaan dari dalam..

di saat di seliling aku semua manusia sedang tidak mempedulikan kehidupan org2 lain 
disekitarnya..disaat tula baru aku dapat menaip blog ni...
sayang kat blog ni..sbb bila aku betul2 xtahan baru dia akan terluah kat sini..

ikutkan aku bukannya pembuat karangan yang tegar kerana jauh 
PERASAAN DARI DALAM aku mengakui yang aku rasa rendah diri bila nak menaip...
sebabnya, aku memang worst dalam penulisan...percaya atau tidak aku mmg sentiasa rendah diri 
bila lihat org lain menulis...best2 jek aku rasa ayat yg terpancar keluar dari otak diorg..sedangkan aku
asyik ditakuk yg lama..huhuhuhu...

untuk membuktikan apa yg aku rasa tu, lihat je la aku nyer UPSR..xpayah jauh2 k..

Bahasa Inggeris - A
Matematik        - A
Bahasa Melayu (Pemahaman) - A
Bahasa Melayu (Penulisan) - B 

aduh...bengang x bengang la...dah sedap2 berderet A, tetiba ada B mencelah...penulisan plak tu..sedih betul...
okey, sambung PMR Bahasa Melayu punye ujian lisan...

Pemahaman - A
Bacaan - A
Ejaan - B << kira penulisan la kan??

ermm...mmg xdiberi rezeki betul..sedih lagi.. 

tapi, aku tetap bersyukur kerana aku dikurniakan bakat yg lain..
seperti seni rekaan..aku mmg suka buat design..lagi2 pada makanan..hikhik..
masak pon ok la jugak...terbaru, aku demam..dan aku teringin nak makan bubur ayam 
macam bubur ayam mcd..perghhh..nak beli akhir bulan plak..duit xde..
so aku tekad buat sendiri...aku google la resepi bubur ayam kat myresepi..

korang pi cr link dia sendiri k..sbb aku xdibenarkan mengulang siar apa2 resepi dlm tu...
xbaik...so aku dah bg hint2 sket hang pi google la yer...huhuhu

xyah taip byk2..nah ambik ni gambarnye..nilaila sendiri...aku balik umah dulu k...daaa~






terbaik!!~bai..

No comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space