Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, May 10, 2012

++persiapan perkahwinan - 1(warna tema)++

salam semua..

hari  ni mood untuk membuat persiapan kawen dah datang..kenapa tetiba bole datang plak? yela, aku sebenarnya malas..tapi disebabkan bb wat hal xbole nak cas so aku terpaksa la melayari intenet..
tengah syok2 melayari intenet, teringat nak bukak youtube..sekali lembab jek plak dah...maklumla komputer lama..

tapi tadi sempat gakla bukak video si Awal nyanyi tuk isteri dia Scha tu...lagu sedetik lebih..sangat jujur nyanyian tu sampai aku pon rasa nak menangis.(padahal dah nangis pon..) waaaa...sebak sgt sbb dia nampak ikhlas sgt nyanyi tuk wife dia..aku tak tgk lama pon..aku taknak nangis lama2..haha

okla, janji nak citer persiapan perkahwinan kan?
nih ha aku dah fikir ape benda nak wat memula nih...
first skali yang penting, tema kaler apa yang aku nak wat ni...

aku dah pilih dah...
bagi pendapat sket kalau kaler..

GOLD 


PINK PASTEL


KENA TAK EHHH?




No comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space