Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 21, 2012

hadiah dari ibu

salam semua..semoga ceria walaupun pelbagai masalah datang menjelma...senyum...hehehe

|| Sumber: En.Google||

hari ini saya nak cerita betapa ironinya pengalaman hidup saya apabila melibatkan hadiah dari ibu saya...
saya ingat lagi masa saya dapat 3A 1B semasa UPSR, perasaan memang sangat sedih..
sebab konon2 masuk kelas paling top dapatla aura untuk dapat full A...tapi harapan tinggal harapan..
tapi bila fikir2 balik, sebenarnya saya tak kisah pun dapat 3A je..cuma yang membuatkan saya teramat sedih adalah bila result B tu adalah untuk BAHASA MELAYU penulisan! omg..memangla aku ni takde bakat menulis...huhuhu...sungguh devastated hati ini...

Tapi, bila balik rumah yang berjaya menggembirakan hati saya adalah apabila ibu saya memberi hadiah sempena kejayaan saya mendapat 3A 1B..yahuuu~ hadiahnya adalah:

|| Sumber: En.google ||

ya, diari muslimah  tapi versi 1997. sampai sekarang satu2nya buku yang paling saya sayang adalah hadiah dari ibu itu...cuma sampai sekarang jugak buku itu ntah kat mana la letaknya..hahahah..biasala dah lama kan..

Sekarang tahun 2012..insyaAllah tahun depan saya bakal berkahwin..doakan yer kawan2...tetiba semalam mak saya bagi hadiah lagi..ironinya, semalam adalah sehari selepas result UPSR 2012 dikeluarkan..hahaha..teringat-ingat time dulu2 dapat hadiah dari mak sempena UPSR...sekali lagi hadiah nya adalah buku..meh tengok..

||sumber: en.google||

ha..tak sempat baca lagi..tapi nihla sipnosis yang fian ambik dari GALERI ILMU ONLINE

TRILOGI AKU TERIMA NIKAHNYA merupakan gabungan buku best seller Aku Terima Nikahnya, Bercinta Sampai ke Syurga dan Murabbi Cinta. Ia diterbitkan dengan hard cover bersama tajuk depan dengan  Gold Hot Stamping bersama dan teks dalam yang dicetak dwi warna. Turut dihiasi dengan petikan-petikan daripada setiap artikel untuk kemudahan pembaca. Dihasilkan dengan sasaran menjadikannya sebagai cenderamata dan hadiah perkahwinan, juga sesuai sebagai koleksi peribadi.

nota kaki: Untuk sesiapa yang berminat, korang boleh dapatkan di kedai2 buku berdekatan anda...



1 comment:

Anonymous said...

Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

pengkhususan Syarikat.
1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space