Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, August 10, 2009

++malam ini ku sendiri..++


~i love the man who can play this instrument well..:p~

"malam ini kusendiri..xada yang menemani..seperti malam2 yang sudah2.."
ini antara lirik lagu munajat cinta oleh band THE ROCK.
malam neh fina sendiri sambil mengulangkaji pelajaran~huhuhu..
otak neh separuh jalan jek masa study td..sbb terfikir nk tulis blog..
tiada apa2..cuma memikirkan pengertian utk ucapan
yg terbit dr mulut si dia itu siang tadi..
kebetulan ada masa relax..so aku tryla call dia..
saja tanya khabar demam dia tu..takut melarat plak..
(actually takut terlambat if something do happen)
perbualan yg mengambil masa kira2 15 minit dan
15 saat (lama x??) tu diakhiri dgn ayat ini..

"terima kasih call saya.." aku jwb, "sama2.." (dalam gaya speechless).

kenapa aku nak speechless??
sbb utama adalah dia xpenah ckp mcm tu selama neh..
otak aku terus ligat tertanya2 apakah maksudnya..
puas berteka teki akhirnya aku just decide
maybe ia hanya spontan...(i wish..)


2 comments:

mr.ariell said...

ala fina ni..manusia kan bole berubah..so minta la dia terus bersyukur dan berterima kasih...

___fina___ said...

manusia mmg berubah..sentiasa berubah..cuma harapan nya agar perubahan itu biarlah ikhlas datang dari hati dan kehendak sendiri..kan..?

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space