Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, February 25, 2010

bersarang dikepala::terbuku dihati::terbeban dibahu::tersarat dijiwa

hurm..
kali nih entry melepaskan tekanan..
melepaskan apa yang bersarang di kepala..
melepaskan apa yang terbuku dihati..
melepaskan apa yang terbeban di bahu..
melepaskan apa yang tersarat di jiwa...

melalui tulisan aku harap dapat meringankan
semua yang bersarang,bersarat,berbuku,bebanan itu...
sebelum itu semua ini telah diluahkan melalui doa kehadrat-NYA
tapi masih jua belum reda..mungkin ujian ini yang harus aku tanggung
sebelum memperolehi keindahan dan ketenangan jiwa...
owh tuhan sangat berat dugaanMU..
aku hampir2 tidak berdaya mengatasi-NYA..

 aku suka cerita neh~BLUes Untuk AkU~

No comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space