Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, September 5, 2010

jemputan berbuka puasa bersama..

salam...
hari ini masih lagi dalam mood ramadhan cuma sudah lebih kearah nak berhari raya..
kat mana2 pOn lagu raya jek org pasang...
suasana mmg macam nak raya sgt dah..tp aku sendiri mcm xde ape pOn..
xtaula kenapa...byk sgt benda nak berfikir kOt sampai suram jek taman dalam hati neh..
xde lampu lip lap2 ke ape ke..haha..suram giler...
apa yg meriah kan hari2 aku adalah setiap hari ada jek org boOking 
aku nak ajak buka pose sama2..hahahah
glamer mengalahkan artis...wakaka..
brape byk dah yg aku tOlak...
cuma bila yg tersayang ajak buka pOse sama2 xleh nak tOlak kan..
pegi jugak layankan dia....sayangla kOnon..wakakaka...
tp ada gak aku tOlak pelawaan nya...
sbb aku duk ngan family so susah nak bg komitmen kat org lain...
kawan2 dari jOhor,dari s.alam, dari mana2 la ramai gak ajak buka pOse..
dahla pose 29 @ 30 ari je kan, so dia mcm membuatkan org terburu2 nak buka pose sama2..
arinih pOn ada jemputan ngan best friend aku...
mcm tradisi la kan sbb every year mmg ada buka sama2...
kami dah survey...biasalah mesti pilih yg bawah 50 kan?
korang leh tgk kat web neh..jap2 fina post link dia...


hehehe...daaaa, salam ramadhan..

notakaki : esOk fina akan upload pic gambar kami berbuka pose sama2 yer,InsyaAllah...tunggguuuuu~lalala

No comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space