Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, January 29, 2012

politik hati

ingatkan politik kat dunia ni jek yang hebat2 belaka..rupanya mainan politik perasaan dalam hati ni pon bole tahan jugak...menambah stress jek rasa...tapi aku xleh stress nanti jerawat berterabur naik muka..adoinyer...

politik ini bermula bila mana pelbagai perasaan mula menerjah ke dalam hati.setiap prasangka mula merangsang pemikiran dan tanggapan. bermulala setiap perasaan itu cuba untuk menjadi pendahulu dan bersaing untuk merebut tempat pertama di atas liga hati.perghhh...karya sastera gile..usman awang pon xmenaip mcm nih..hahaha..

biarla terus ke matlamatnya, ketahuilah wahai dunia aku rasa cemburuuuuuuuuuuuuu! xtaula kategori cemburu apa hati nih...cemburu buta la kot...aku xsuka saat2 perasaan ini datang walaupun aku sepatutnya rasa bersyukur mengenangkan perasaan inilah yang menjadi kayu pengukur bahawa aku sebenarnya sgt menyayanginya...

Oleh itu, wahai hati..cukup2la kau datangkan perasaan itu sekali ini...aku xmampu..hukhukhuk..
apa yang aku jeles sgt tu? biarla aku je yang simpan...sebab aku xanak perkara ni jadi besar di kemudian hari (padahal xnak rasa malu kalau satu ari nanti kantoi yg sbnrnya bukannya ada ape2 pon..hahahahha)

hurm, tukar topik sat..aku nak tukar hair style..jap ar..tgh cuba satu utilities nih...tgk hair style tu sesuai x dgn wajah aku nih...hurm..xjadikla..xpela..meh aku tunjuk satu gambar yang aku rasa aku nak hair style mcm ni...

okeh, agak seksi tapi aku nak rambut bukan baju -.-" jgn tgk jauh sgt..tgk rambut jek..heppp...biasa dia..huhuhu..tgk muka dia agak bulat sesuai la ngan aku ini..muka bOOOlat..dah rimas rambut panjang..nak pendek, rebon,fringe. tu jek..tq..heheh.

Okeyla..chow sin ci..nak tgk melodi lor...

2 comments:

FarahBaek said...

syed..potong rambut pendek camtu best..bile syampu pun asek lupe je rambut da siket..asek terletak bnyak je...hehehhe

___fina___ said...

aah kak...asik slumber letak banyak2...hahahaha

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space