Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, June 7, 2009

++my best friend's wedding++



salam...
kawan baik saya di ym ini mahu kawen pada 14 june ini~
tetiba macam2 perasaan bermain dalam diri..antara gembira dan sedih~
kenapa ya??? gembira sbb dia akan melangkah ke satu alam yg lain dan insyaAllah akan bahagia selamanya~tapi aku sedih sbb xdpt pegi and memikirkan diri sendiri yg masih xde langsung ke arah itu~hahaha~ye kOt~adesss...

hurm nak sedey2 pOn ape gunanya kan..sO think pOsitif la..Allah itu telah menetapkan TAKDIR yg terbaik utk kita insyaAllah..(neh ayat menyedapkan hati sendiri..so sweet~hahaha) apepOn nak mengucapkan tahniah buat MAGIC_WITCH81..semOga anda kekal bahagia bersama pasangan anda sehingga ke akhir waktu~ tapi di sebalik perkahwinan itu adala cerita2 nya dan ada QUOTE yg terlintas di fikiran fina utk magic_witch81 masa borak2 dlm pm smlm..

" kdg2..ape yg kita rs untuk diri kita kan..xsemestinya takdir kita syg.."

ape pendapat kOrg??~renung2kan dan selamat beramal~huhu

2 comments:

Anonymous said...

wit da nk kawin ke fina?
mcm x caye je

Anonymous said...

Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

pengkhususan Syarikat.
1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space