Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 3, 2009

++ mcd nyer hal~ | adessss..++


----menu : one set of BIG MAC and one regular chicken porridge..----

~ada ape ekk ngan MCD?? Okeh..seperti yang dijanjikan..huhu..mcd neh bukan ada ape2 pOn..adess..semalam borak2 ngan bebudak jb3..bOrak psl makanan..adOi..ape lg..mengidam sOkmo..haha~kebetulan gaji baru kuar..hehe bawakla adik gi mamam sat~tp masa ajak dia tu adalah terjadik perbualan ini...

fina : iera, jOm mkn mcd..paling dekat kat depan hospital ampang kan?

iera : hurm..ko nak mkn ape?? mcm dah lama giler kan x pegi mcd..


fina : aah..last aku ingat mkn mcd 6 bulan yg lepas..huhuhu..kenapa ekk kita x mkn??lama tu..

iera : la..aku ingat ko tau kenapa ko x mkn mcd lama2 tuu??betul ke ko x tau kenapa ko x mkn mcd?( dia jeling aku mcm aku neh menipu..ceh!)

fina : kenapa ekk?(sambil menggaru kepala..)

iera : la..kan kita BOIKOT this product~ save the palestine lol!

fina : ha..ok2..(sambil sengih2 dan bermonolog errkk..adesss..seyes aku lupa)

fina : abes nak gi x??

iera : xpela..ko yg byr kan..aku mkn jek..rezeki mana bole tolak..hahaha~(ketawa setan tu..)

fina : ceh! aku yg byr so aku kira menyokong la eh??(ciss~hampeh nyer adik~)

huhu~sO guys, since early 2009 xmkn mcd till now kira dah lama la kan aku boikot..so, klu mkn sekali sekala leh kan??hehehe..that's all~lain2 korang fikir la sendiri eh~xleh kOmen manyak2~huhuh~salam~

4 comments:

Anonymous said...

lorrr ingat td ade cite...
cpt2 nk tau cite psl mcD nih :D

___fina___ said...

hahaha ada yg menanti neh alamak..tepaksala bukak citer laju2..jap dayah yer~huhu

Dea Nadya said...

hye fina..thanks cudi jenguk blog sy..ad gak yg nak jengah.hahaha..ur blog is so cute..cuker tgk..t nad ltk cra2 nak lilit slendang tau..special for u..nice to know u fina..(",)

Anonymous said...

Ya, mungkin karena itu

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space