Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, June 27, 2009

++surat tawaran | betul ke ape aku wat neh??++



ha~ketas ape neh~ooooo...nehla surat tawaran ke program professional tu~kena blur kan sbb byk info penting dalam tu~hahahah~tp nk tunjuk gak adess...actually dalam kegirangan mendapat tawaran neh byk jugak yg bermain di akal fikiran neh...

memula sOal pendaftaran~adesss..kenapala kena daftar 1 july 09 neh~tarikh sama ngan hari masuk keje baru la..adess~hahaha..ntah ape2 ntah diorg neh...buat pening pale aku jek nk fikir..
pasneh kena call ofis tu ckp psl nk masuk keje 2 july la..adess..harap2 diberi kebenaran~neh ayat yg aku dah karang tuk ckp esOk..

" hello madam chia..yesterday i've got my offer letter ask me to register myself on 1 st july at uitm s.alam..sO, i want to ask ur consideration if i can start work on 2nd july??"

hehe~Ok x? so harapan aku agar mdm chia akan beri permission la...amin ya rabbal alamin...

next prOblem pecah kepala is the yuran~adess...yuran hampir 200 la plak...aku dah kira duit gaji aku..cukup2 jek nk byr expenses bulan lepas...adoiiiiiiiiii~nk cut kt mana lg neh~adess...camne neh fina..nk simpan duit lg tuk paper exam nyer yuran..200 br yuran uitm..adoi..masalah problem betulla...xpe..kena byk dOa dr Allah neh biar murah rezeki..

Okeh~that's all..away lama2 nk fikir dulu the solutions~hahaha..daaaaaaaaaaaaaaa~

No comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space