Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, June 18, 2009

++maaf saya tiada | sila jgn rindu++

salam sume~
fyi, fina akan xde di Ampang,selangor mahupun kuala lumpur serta di blOg ini untuk 4 hari bermula esOk jumaat hingga ahad (19 june 2009 - 21 june 2009 )
jangan mare, kerana fina nak pegi cuti2 malaysia di mersing~(dekat jek x jauh mana pon walaupun ia sgt terpencil~huhuhu)
di harap sekali kepada sume sila jangan rindu saya~hikhikhik (ada ke yg rindu:">) kerana saya berkira2 ingin menutup henfon saya juga selama 3 ari itu~(tp tkt lak klu ada ape2 yg berlaku pd family dn sy akan menyesal dikemudian hari..>.<)hurm..xpela akan difikirkan~
esOk saya jadik ahli tumpangan sahaja..bOyfren putih mantap bergaya itu tidak akan dibawa..T-T..(owh gonna miss him!!)
gUys,do me a favor...pray for my safety and my cheerful weekend..hopefully everything gOnna be alright and working smoothly as it~

p/s : untuk keterangan lanjut mengenai cuti2 malaysia ini,sila klik SINI



Lot's of lOve and i mean it (especially u~),
_____fina_____

2 comments:

TE-ARE |MOND|™ said...

hi fina... slamat bercuti... have fun!!

___fina___ said...

thanks te-are~

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space