Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, June 1, 2009

++setelah | Owh sgt best!!++

The A.C.A.B. - Setelah

Aku menjerit, memanggil berjuta kali

Aku merintih, mencari kau tak aku temui
Hingga ku tertanya, entah di mana salah & silapnya?
Apakah engkau hanya bersandiwara, membiar ku sengsara?

Engkau & aku nyata dah tak dapat menahannya
Engkau & aku bila kan bahagia?

Setelah, setelah
Sekian lama berdua
Mengapa seakan tak bermakna?
Setelah, setelah
Sekian lama berdua
Mengapa seakan tak bermakna bercinta?

~lagu ini sangat best kerana bunyik drum yg mantap~huhuhu~then lagu ini pernah ditujukan pada fina oleh my ex-bf~haha~dh dgr lagu neh aku fhm la yg dia nk break kot..so fina pon ckp...klu nak break jomla..so, kitaorg break jekla~tp since dah break..dia makin rajin call and tanya kegiatan harian aku~ sangat2 xfhm~huhuhu..maybe dia menyesal tp dia xnk mengaku~lg satu maybe dia mempunyai EGO yg sgt tinggi and xnak mengaku yg dia memerlukan aku~lalala~ biarla dia..tp sebenarnya, best giler lagu neh~ntah mcm tertarik plak..adesss~ jap ah fina post video dia~so korang leh dgr lagu neh~hehe..



enjOy the videO clip~

1 comment:

Anonymous said...

Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

pengkhususan Syarikat.
1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space