Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 10, 2009

~terkini dari kOtak hati..~

huh...malam smlm aku terpaksa gak meruntuhkan egO aku neh dgn call dia..memula dah patah hati dah xnak call dia lg..pastu tetiba aku still sesat..waaaaa..T-T xsukala camnih...sejam tahan perasaan xnak call,tp sbnrnya dah blur neh xtau nak lalu jln mana..last2 tepaksa gak call..huh! menyampah seyyyy...tp tula aku admit yg aku akan sesat klu dia xtunjukkan jln..adesss...

so after call dia tu..aku dah ok dah sket..xdela hati aku neh terbakar kepanasan jek mcm smlm~huhuhu..pastu dia pon terangkan la ape yg dia wat mlm tu...hurm..layankan jek~tp mlm tu jumpa lg mkn2 jap kat wangsa maju..restoren tu mmg bestla..sedappppppppp dan murah~

pas mkn sampai 1230 pastu aku ajak yana balik...sblm balik dapat keychain tshirt gantung2 yg sama cam dia utk diletakkan di belakang kereta...ayat dia yg xleh blah..

" kereta Org ada gantung2 dia pOn nak jugak gantung2...heh! "

cececeh...ala..Org ckp jek..manala tau dia ada keychain lebey...klu xnak bg sama ngan dia,xyahla bg org keychain lg satu tu..eleh.....(dalam hati melOnjak gembira kerana sgt suka keychain yg supercute itu! )

apepOn thanks for everythings...
esOk2 klu fina xde lagik jgn lupakan fina Okeh..
u're such a gOod friend of mine..lOve u..muuuuaaaaaxxxxxzzzz...


3 comments:

--[LEYYANNA]-- said...

ececece,,,, yana knl entri ni utk sape :-" kantoi.... huhuhuh

--[LEYYANNA]-- said...

ececece,,,, yana knl entri ni utk sape :-" kantoi.... huhuhuh

___fina___ said...

alalal..yana diam jekla..adess...hahaha~

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space