Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, September 13, 2009

++7 hari sebelum raya..++

sedikit kegiatan harian yg sudah dirancang (hanya ALLAH yang menentukan) ingin saya kongsi bersama..cekidout!

  • 13 september 2009, ahad - pagi2 dah berasa down kerana niat nak merebut pahala 10 hari terakhir ramadhan telah berakhir..bulan mengambang penuh tanpa segan silu pada hari ini...ditambah lg pagi2 aku dah start sakit kepala yg amat sgt..sampai si fifi msg tanya khabar dan dia nmpk risau sgt..(bahagia sekejap..huhu) hati nih kecewa sedikit tp masih mengharap hikmahnya...xpela..semOga ini bukan ramadhan terakhir utkku..okeh, back to normal. happy gak sbb arinih bilik air siap rumah siap direnovate ( paip sahaja T-T ) dan adik aku upah org pasang wallpaper utk ruang tamu dan ruang mkn rumah kami..cantik dan nampak rumah luas.hehe..tema kali nih gold/peach...

  • 14 september 2009, isnin - masih terfikir mcmana nak melahap mknn masa bekerja kat ofis neh arinih?? aku klu bulan mengambang mmg agak besar selera tu..klu x mkn senang letih and start la bad mood..ntahla..aku blur..maybe beli roti kot..mak suh pegi carrefour beli barang2 rumah..tgkla camne..

  • 15 september 2009, selasa - aku ada plan nak ikut zaki and amir nak gi berbuka pose ngan ctot.our oldtimer bestfriends..dulu kami berempat study group bersama2...best friend dr diploma sampai degree..cuma degree aku ngan ctot dah terpisah..sbb aku amir and zaki sume dapat sambung degree kat melaka..ctot masih dpt kt segamat..xpela..maybe bukan rezeki kami sbb sejak tu mcm dah lost contact.skrg neh yg aku dgr dia dh bertunang..dahla ada kisah sadis di sebalik pertunangan dia tu..susah nak ckp tp mmg sedih..nnti nak jumpa mesti berpeluk2..hehe~

  • 16 september 2009, rabu - arinih masih ramai lg manusia kat ofis..so aku maybe masih rasa segan nak mkn and minum walhal aku sgt memerlukan ituu..try my best utk menyorok2 sambil mkn..huhuhu..

  • 17 september 2009, khamis - aku ada kelas. kelas ganti..kena berusaha utk balik on time..mesti berbuka dalam kereta lg..apela nasib..layan jekla..arinih fifi dah cuti..ramai ofismate pon dah cuti..fifi kata nk balik kg lewat sket coz kami plan nak dating dulu..hehe..

  • 18 september 2009, jumaat - arinih mesti ofis sunyi..hati aku pon sunyi sbb fifi dah balik kg..tp klu ofis sunyi aku bole mkn ngan riang gembira tanpa rasa takut menyinggung hati sesiapa...hohoho..

  • 19 september 2009, sabtu - ayah aku kata nk balik kg arinih..pagi2 sesudah subuh..sbb nak elak jem..tahun neh balik jhr..best giler sbb lama dah x balik jhr..nak rasa masakan makcik aku yg enak2..weeee~aku x mkn kuih raya sgt sbb aku x suka benda manis..so target aku adalah makanan2 lain selain kuih raya..mesti best..

  • 20 september 2009, ahad - confirm arinih dah raya..pakai baju raya dan pergi beraya la..hoho..daaaa~

1 comment:

Anonymous said...

Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

pengkhususan Syarikat.
1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space