Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 30, 2009

++baru aku tau...rupa2nya...++

well...hari ini sama mcm biasa...bz dan bz..cuma ada sedikit perbezaan dalam kesibukan itu..hari ini 30 September 2009..hari rabu..buat pertama kalinya aku tau tentang 2 perkara..

Pertama:

hari ini adalah hari lahir org yg ku suka itu~aku x tau, seyes..bukan x nak ambik tau..tp rsnya dah penah tanya but xde jawapan..so diam jekla..mcmana aku bole tau? ha..kebetulan, one of my fren msg tanya kami x celebrate ke besday dia..hurm..of course la x kan..sbb aku rs dah ada org yg menunggu utk wish dia and kuar bersama menyambutnya..well..eventhough jauh dlm hati neh nak sgt kuar mcm dulu2 tp aku tau itu hanya harapan yg tinggal impian..dont eva u dreaming la fina~

ape pOn, to U lalink~i hOpe u hepy olways and get wut ever u wish at ur burfday~
HEPY TUA day k~muahaha..(hOpe he will read this.. T-T)

heppppp~korang jgn kepo2 nk tgk rupa dia tau..muahaha

Kedua :

ape eh yg lg satu neh..seyes terlupa..td ingat..alamak lepas neh mmg kena tulis kat kertas la isi2 penting tuk berblogging..adOi fina neiiiiiii~xpela..len kali la..klu ingat fina edit entri neh serta merta!huhu..daaaaa~

*sambungan di atas*

actually nak berkOngsi kesedihan dgn kOrang~bengang + geram + kecewa sgt2..baru aku tau yang selama neh aku awek no 2 jek...siak betulla..nak marah xleh sbb orgnya tgh sakit..
aku neh sakit2 hati pon masih mampu nak melawat dia kat hospital and basuhkan baju2 dia yg berdarah2 itu dgn jayanya..
tuhan jek yg tahu betapa sakitnya hati neh sbb kena tipu..lelaki mmg camtu eh??dah ada steady masih lg nk berpOya2 cr awek lain?? korang neh xdgr and x hayati lagu siti yg terbaru tu eh?
ape tajuk dia? ha..KU PERCAYA ADA CINTA. bukan cinta biasa tau..no,no,no,no...CINTA SEJATI. setia pada yang satu. xde nak berpoya2 cr anak dara lain or janda berhias lain..
paling fina hangin ape tau, dahla dia ngan pompuan tu dah dekat 2 tahun..bukannya kejap tau..2 TAHUN! klu kahwin dah bole dapat anak 2 soon going to be three tau! iishhhh...tp tuhan nak tunjukkan hikmah tu sekejap jek..tolongla korang tak kira LELAKI ke POMPUAN yg suka berpoya2 tu ambil iktibar~ jgn jadik mcm ORG yg suka aku neh!
dalam sakit2 hati aku neh, terselit jugak rasa kesian pada dia..lagi2 bila dgr dia merintih..
"kenapala nasib saya mcm neh? kenapa kena kat saya bukan org lain.."
masa tu aku sempat gak perli2 dia..aku ckp,
"sabarla..mungkin ada hikmahnya..kesakitan tu kan penghapus dosa kecil..." then dia kata..
"yer..saya rasa nehla balasan utk saya dari tuhan sbb sakitkan hati awak, tipu awak.."
aku jawab, " klu itu yg awak fikir, saya xleh ckp ape..tp ambikla iktibar and fikirla positif sket..maybe tuhan memberi ujian utk kuatkan diri awak di kemudian hari.."
ceh ceh ceh..~ayat mcmla dulu aku neh bekas ustazah sekolah agama sesi ptg.hahaha.(kenapa sesi ptg? ahh layan jek~)huhuhu..
so, aku skrg tgh memikirkan utk mengundur diri~even dia suka aku x beerti dia utk aku..aku lebih rela terluka demi menyelamatkan hati org len~lebih khusus lg hati "wanita" itu~yela kalau difikir2 aku nehla yg mengganggu hubungan diorg~aku dtg kemudian sdangkan wanita itu sudah lama berada dalam hati fifi..dan skrg neh, aku redha sekiranya dia bukan utk aku..xapalah..maybe tuhan dah sediakan sOmeone yg best2 di luar sana kan utk aku..awwwww~(dah berangan neh~)hahahaha..aku belum ckp dgn fifi lg hasrat aku nk undur diri..nnti aku update lg ape jawapan dia..thanks kalian kerana mendoakan yg baik2 utk fina..

No comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space