Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, September 6, 2009

++sesi menyambut merdeka di Genting Sempah++

perjalanan bermula apabila kami selesai berbuka puasa si rumah dean..woweee~sedap punyer! bak kata saleh yaakob dalam tv,itulah yg aku fikirkan sewaktu menikmati nasi ayam hidangan dean tu...xleh blah, mmg sedap.sampai aku suggest dean bukak kedai mkn..

selesai mkn kami membuat ape yg patut dan segera bersiap2 ke tempat keje abg bob - BHP jln ipOh la mana lg...(aku nk jumpa fifi gak skali..huhu..). actually masa sampai sana diorg still lom decide nk kemana..penat fina tunggu diorg wat keputusan..siap leh dating kejap ngan fifi dalan bhp tu..iishh..issshhhh...siap fifi blanja fina "something" lg..save duit aku..huhu..fina mmg nk sgt benda tu..akhirnya dpt jugak..yeay!

akhirnya masing2 memberi keputusan ingin ke genting sempah..saja lepak2 sana.sampai sana, bising sbb ramai giler mat2 rempit a.k.a samseng jalanan yg cuba nk menonjolkan "bakat terpendam" mereka..mcm2 style la..then sambil minum2 kami membincangkan soal gath yg bakal diadakan bulan 12 nnti dan sambil2 tu fina mengadakan satu sesi fotografi la..huhuhu..okeh, lets make the pictures talk~



first skali mestilah pic sayang fina,sue..dah lama xjumpa,masih comel cute mcm dulu..cuma agak sedikit kurus..ishhh2...sedey aku tgk..xpela..biar dia belajar erti kesusahan utk kesenangan dikemudian hari.(wat the hell are u talking about fina..hahaha~ wuteva!)



next pic is dua org kuat "komuniti cbb". on ur right is ABG BOB and besides him is DEAN. cool x mereka ini?(sila jwb dgn jujur dan sepantas kilat.) huahuahua..so noty la aku neh..hurm..komen about them : dean - special chef with his nasi ayam..and abg Bob - special boss yg sgt bek ati..(abg bob, dunhill blue tu jgn sembur byk2 eh..semput nk tarik nafas..haha~)
okeh fina pat komen next pic..



okeh, bg fina tarik nafas balik sambil cuba mengingati nama2 mereka ini..haha..fina ko neh asik berangan sampai nama diorg pon ko nk lupa2..wtf la..okeh dah ingat. on ur right is zila_arie dan sebelahnya cik il.tu jek yg fina tau..il.so mari ramai2 ikut saya sebut..IL..okeh good.haha~2 beautiful ladies also joined us minum2 kat genting sempah itu..tgk2..ramai x org yg lepak2 kat sana tu..(see behind this 2 girls k) ramai kan siap ada yg buat pc call lg...fina rasa sbb suasana situ sejuk,tenang dan relaks..



okeh,manusia yg menjelir lidah neh bernama local dan yg cute mute tersenyum riang tu adik dean.seyes aku x tau nama dia.just call him adik dean..hahaha:)) local neh aku kenal dan jumpa dia sama ari aku kenal dan jumpa sue serta cham..masa tu kitaorg otw gi umah qiemie kawen..seronok kwn ngan local sbb dia byk jugak menyedarkan aku erti idup.jeng jeng jeng..ape la yg bererti sgt tu..ahh korang layan jekla..paling best dia lahir 2 ari sebelum fina.so dia adalah abg aku 2 ari dgn tidak rasminya..huahuahua...okeh.adik dean neh dia aku xkenal sgt cuma aritu yg aku perasan dia maybe suka mkn sayur la sbb dia x kasik aku alih piring berisi tomato ngan timun masa mkn nasi ayam tu jauh2..hahaha~



okeh, mamat suka gelak tu bernama ajit dan yg baju merah tu gelaran dia budu.if i'm not mistaken la.klu salah harap maafkan ye:))hahaha~dua org abg yg bekerjaya sama cuma tidak sama pangkat.then mereka neh mmg suka join klu ada ape2 gath rasmi atau x rasmi.sebagai cth, si ajit neh penah ajak kitaorg keluar minum2 kat kl sedangkan jam sedang begerak menuju ke pukul 12 mlm..adoi..aku neh dahla duk ngan mak ayah..bole plak keluar mlm2..nk kena sekeh mamat neh kerana selamba membuat aku jeles x dpt join diorg mlm itu. huh!(keluhan yg agak kecewa disitu..)



disebelah kiri itu dikenali sbgi abbg dan sebelah kanan plak nama dia errr...errr....alamak sure xtau~sbb rsnya dia x join kitaorg bebuka nasi ayam tu..err..xpela..nnti fina komen..nak kompomkan nama dia dulu k.hehehe..(ampOn....[-o< )



last but not least, din and sute..dua2 umah kat sg buloh so mereka selalu dtg bersama2 ketika dtg ke perjumpaan rasmi dan tidak rasmi..din tu ngah pakai baju club "SIC" tau. SAGA ISWARA CLUB.yg fina perasan SIC damansara.kat baju dia tu ada nama tu..din_441. bestkan? fina tetiba nk join club"saga blm" plak pas neh.. ada ke eh?hahaha..berangan..okeh cik adik manis itu dipanggil sute..nama panjang fina x tau..dia sebaya fina and for me she is adorable and so cute!! xnampak 25 pon...fina nampak lg tua klu berdiri sebelah dia..sbb tu korang xnampak kan pic fina ngan dia..hahaha..saja jek xnak korang compare..wekkkk..:p..haha~

okeh..penat mengomel..kang fina nak letak pic collage gambar candid yg selebihnya ketika kami disana...x byk pon..just nk buat kenangan utk tatapan sesiapa yg nk melihat..hehehe~

sampai jumpa lg~salam..

No comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space