Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, September 6, 2009

++wajar atau tidak?++

hye~memula nk tanya pd diri sendiri dan pada org yg membaca entri ini..

  • wajar ke x aku leh baca blog org len berjam2 tp blog sendiri dah masuk september xupdate2 lagik?
  • wajar ke aku dok sibuk jd org tgh utk hantar borang cuti raya pd bos tp aku sendiri x dpt cuti?
  • wajar ke aku neh yg kononnya dah terima utk "kapel" dgn org yg suka aku tu tp hati aku 100% masih terkunci pada org lain?
  • wajar ke aku buat entri neh sambil set target sekurang2nya kena buat 15 entri utk bulan 9 neh?
jawapan2 yg aku dah fikir sepanjang akhir august dan september neh..

  • x wajar sbb blog neh bole merajuk xnak berfungsi klu aku sibuk dok usya blog lain xpedulikan dia..mungkin klu blog neh bole ckp, mesti dia ckp.. "amboi,masa org buat blog ko pon sibuk nk wat..bila dah ada, xnk update.sekeh kang!" (hahaha~mmg blog mafia, ganas mcm tuan dia..:)) )
  • wajar sbb tu mmg dah jadik tugas kau fina. lg satu, tolong-menolong adalah amalan terpuji. walaupun xdpt cuti (sbb klu cuti kena potong gaji,fina masih dlm tempoh percubaan lg,xde keistimewaan utk annual leave..iiskk..T-T ) kena gak tlg officemate antar borang2 tu yer..fikir baik jek, moga betambah pahala di bulan puasa..amin...
  • i dont know whether this is a good news or bad news..ya, saya dah terima dia menjadi sebahagian dari hidup saya. siapa dia? owh,yg sukakan fina tu la..xtaula ini keputusan yg betul atau tidak.cuma yg jelas, saya telah keluar date ngan dia 2 kali dan menghabiskan duitnya sebanyak lebih kurang beberapa puluh ringgit tapi masih tidak merasa apa2 dalam hati.saya sgt jht.ya, saya tau.kalian x perlu memberitahu secara berulang kali.saya mencuba cuma hasilnya masih tidak ada..
  • ini SANGAT WAJAR kerana saya sepatutnya menghabiskan byk masa bersama blog saya.utk itu saya mintak maaf sbb saya tidak mempedulikan anda dalam 10 hari yg lepas.. untuk menebus kesalahan saya,satu target yg sepatutnya wajib dicapai akan di setkan. (cik fina, sila alert okeh.jgn buat2 lupa..)
ini jawapan saya, kalian bagaimana??



notakaki: kepada seorg rakan perempuan ym..berhentilah menangis kerana "lelaki" itu..walaupun ucapan dan perbuatannya tidak seindah yg diharapkan, harapanku semOga kau akan terus tabah menjalani hidup seterusnya kerana "langit tidak selalunya cerah dan hujan tidak turun berpanjangan.."InsyaAllah akan ada sinar kebahagiaan untukmu di lain hari..

notakaki 2 : kepada 2 org rakan lelaki ym - sn4p dan bob_scan2000 - selamat ulangtahun, semOga anda berdua diberkati Ilahi selamanya..amin...

2 comments:

LINDA said...

wow!such a good news!got new bf hek..boleh la kenalkan to me.hehe.miss ya!

___fina___ said...

hehe~nk kenal ke? nnti fina letak pic dia kat sudut kanan bawah tajuk yg akan difirkan sesuai nnti..hahaha...pray for me k..thanks dear~

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space