Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, February 16, 2012

misi 14 hari mencari berat ideal - Day 4 until 12

hari ini dah genap 12 hari saya memulakan misi ini...
macam kelakar jek sbb saya tak fokus langsung ngan misi nih..
nak dibilang dalam peratus, rasanya dalam 45% jek usaha saya dalam 
memastikan misi nih berjaya...

anda nilaikan sendiri usaha2 saya ini yer ;

1. minum peket2 debella itu - pagi sebelum breakfast dan mlm sebelum tido
(tengahhari tak mkn pon sbb mls nak bawak gi keje)

2. makan nasi sesuka hati TAPI (ceh ada tapi plak nih..haha) aku makan tghari je..
tu pun nasi separuh, sayur banyak2 dan satu lauk...bole jimat duit kan..bila malam plak
makan lauk yg mak aku masak jek campur satu sudu nasi (takut kempunan..ngeh3..)

3. senaman? langsung xde...senam kat opis jek lari sana sini mengejarkan suara bos suh wat 
kerja itu dan ini..nak duduk hanya time dia dah keluar jek..aduhai..kadang2 sampai tak tahan aku 
nak layan weehhh...tapi dah namanya tugas kan...layan jekla..

4.  doa selepas usaha dan tawakal...(inilah doa aku..sila lihat bawah..)


hahahahha...busuk hati betul....sabar jekla..

sebenarnya, aku nak pegi curi2 timbang kat penimbang paling tepat didunia (bak kata abg stor opis aku)
sebab dia punya penimbang ada dua decimal point..macam penimbang biasa kat umah dia just tunjukkan
berat contohnya 78 kg tapi kat opis nih penimbang dia tunjukkan 78.98 kg..muahahaha...tepat beb!
digital lagi..x mainla analog nih...huhuhuhu..

tapi buat masa nih xde kesempatan lagi nak menimbang kat situ sbb ramai sangat kat stor..aku kan menjalankan misi nih senyap2 jek..muahaha...ingat dah 14 hari nanti baru timbangla..hopefully adala
turun sekilo dua..hehehehe...

amin....daaaa~

notakaki: Surah Al-Baqarah ayat 60 adalah surah untuk memperbanyakkan susu ibu...selamat mencuba!

1 comment:

Anonymous said...

Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

pengkhususan Syarikat.
1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space