Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, February 23, 2012

Selamat Kembali BFF ku!!

hukhuk...
selamat pulang!!
hehehe...dia dikira bff kerana akan menemaniku
walau di mana saja aku berada...
di dalam kereta kah, di atas katilkah,
di ofis kah, di rumah kah..dimana2 la senang cerita...
dulu aku setia pada bff aku yang lain...
tapi sejak ada dia aku dah berpaling tadah
adala dalam 65% gitu...huhuhuhu
sampai bila dia sakit, aku sanggup abes beratus ringgit
untuk ubatkan dia...
kenapa byk sangat??
sebab aku dah jatuh sayang kat dia la...
tapi BFF aku yang lagi satu tu, aku tak pernah abaikan dia..
sebab dia yang pertama hadir dalam hidup aku...

hurm, cakap lama2 nih nak kenalkan la dengan BFF ku nih...walaupun
dia kecik je tapi sangat best dapat berkenalan dengan dia...
Hope dia  xsakit lagi sbb dah banyak duit perabih nih..hohohoho...

nihla dia, Selamat berkenalan..Peace Yoooo~

BFF KU - BLACKBERRY NOKIA STORM 9500..







notakaki: SAPE PULAK BFF KORANG??
 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space