Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, October 23, 2009

++aku "dijaga" ?++


salam~
hurm, dah lama aku perasan benda neh..td masa mandi terfikir nk berkongsi rasa dalam blOg..dulu, aku sekolah arab. maahad pontian.tahun 1997-2001.lama dah..zaman muda2..haha~okeh, masa kat sekolah dulu..aku salu mengalami kejadian pelik2..paling pelik adalah ape yg bakal aku ceritakan..

of course masa sekolah arab dulu, aku neh agak bersopan santun berciri muslimah sejati la..huhuhu..tudung labuh..ayu berbaju kurung..even bergaya muslimah, aku neh sbnrnya seorg yg agak kasar..kdg2 berckp lepas saja, x sedar org xsuka dgn ayat2 yg dikeluarkan itu..so yg paling aku notice, bila aku dah start MENGUMPAT, MEMAKI dan MENIPU mesti aku akan kena ULSER mulut..sakit woo~

sakit dia akan berlarutan sampai bila2 selagi aku x insaf dan beristigfar! bila aku ingat ALLAH balik dan mintak ampun dosa2..dalam masa 24 jam mesti baik.diulangi MESTI baik!..perrghhh...seram say...

susah nk ckp betul ke x ape yg aku rasa neh cuma apa yg pasti sejak dr sekolah sampai skrg aku dh wat pemerhatian..klu aku start bad talking..confirm aku kena ulser mulut.and bila aku degil xnak maafkn org tu and xnak insaf..makin byk lorr ulser dtg..T-T..

apepon, aku xrisau ape2 kerana ini benda baik utk melatih aku lebih menghormati dan berjaga2 dlm berckp...sebab org tua2 kata.."KERANA MULUT, BADAN BINASA" kan? huhu~

No comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space