Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, October 30, 2009

++keliru menjadi buntu++

akhirnya selepas 2 bulan 9 hari menunggu, dia telah membalas sms aku.seyes begitu lama sampai aku dh xbetah nk menghitung hari2 itu lg.. siapa? ahh kalian sudah bole meneka bagi sesiapa yg begitu mengikuti "drama" dalam blOg fina neh~

itulah sidia yg fina nantikan..sbnrnya, aku yg memulakan sms itu..meminta maaf soal memberi no hp nya pada org lain tanpa memberitahunya dulu..sOmetimes ada org yg xsuka kan, kawan2 menjadi "pengedar tidak rasmi" kepada kwn2 lain..lagi2 psl peribadi..(maaf, fina mengganggap no telefon bimbit adalah perkara peribadi ya..kalian?) ingatkan dia dah xsudi nak membalas msg fina lg..sbb sebelum2 ini langsung xde balasan klu fina tergatal tgn menghantar msg bertanya khabar~ sekali dia balas! wohhh~terkejut giler..rasa sebak menguasai diri serta merta~ini baru balasan sms..klu dia tiba2 call, mesti talian itu berjawab tp sepi tanpa suara buat seketika..hanya sebak dan tangisan yg mendahului...

wuuuu~sengsaranya hati kerana merindui yg tidak sudi..apetah lg kasih yg diharapkan bukanlah terlalu beban..cuma ingin terus menjadi sahabat dikala susah dan senang..oh ya, intipati sms itu?

kandungan sms2 dr sidia dan aku(setelah diringkaskan),

sms dr dia - owh xpe..saya dah bersembang pon dgn org tu smlm~

sms dr aku - herm..bagusla..knp senyap je..rindu tau! bz yer? kamu sihat?

sms dr dia - xdelah bz sgt cuma xsuka dgn keadaan yg berlaku skrg..

sms dr aku - owh..kenapa? apa maksud kamu? fina ada menyinggung hati kamu ke?

sms dr dia - xdela..tp maaf ckp, saya xsuka dgn apa yg org fikir psl kita..mula2 mmgla gurau tp lama2 semakla..ehehe..

sms dr aku - (ayat dia sgt terkesan dlm hati hingga xmampu nk melafazkan ape2..jadinya aku tidak membalas..)

*dan apabila menjelang petang...*

sms dr dia - eh fina ada antar sms ape td ya?

sms dr aku - eh, ada ke? mana ada antar ape2 lg..xtau nak bls ape dgn ayat kamu td...

(ayat diatas neh ayat perli sbnrnya...)

sms dr dia - owh xde ke? saya br terdelete td dlm pkl 530pm..xperasan msg siapa..

sms dr aku - silap org kot..bukan fina..fina x menaip ape2 pon..maybe a**y yg bg kot~

(a**y neh kawan perempuan yg rapat juga dgn dia..ada kwn2 yg kata aku jeles dgn budak perempuan ini..hakikatnya tidak lgsg! yg sebenarnya aku sgt2 terkilan sbb dgn budak tu boleh plak dia rapat tanpa kisah ape org lain nak fikir..knp dgn aku dia kisah sgt org lain berkata yg bukan2 mengenai hubungan kami? padahal sudah terang lagi bersuluh yg aku HANYA KAWAN sahaja~kadang2 aku rasa terhina kerana sepertinya sume org tidak boleh berkawan dgnku..)

sms dr dia - klu dgn dia xde sms2 neh..terus call jek..ehehhe

sms dr aku -owh terus call ke?bgsla..

ayat2 slps ini xperlula aku tulis kerana aku hanya membls sms drnya dgn separuh hati..hakikatnya, aku tidak mahu terbawa2 dgn sms2 drnya yg sejak dr awal telah membuatkan hati aku berbunga2..yg pasti aku tidak mahu terluka lagi..

M.Y H.E.A.R.T I.S F.R.A.G.I.L.E



~sekian dari hati seorg yg keliru
menjadi bu
ntu utk berbuat apa2...~

No comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space