Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 6, 2009

++hObi baru | mari2 cik adik, mari2 cik abg..++


Ungu Karmila. saya baru saja beli nOvel ini di POPULAR, IOI Mall puchOng ahad lepas..
kenapa tetiba beli buku nOvel neh?salu rasa membazir jek..lebih suka tebalkan muka pinjam dr beli kan?..hohoho..actually,setelah mengalami beberapa "kejutan" akibat perkara2 yg tidak dpt dielakkan..maka saya cuba utk meneroka hobi baru..actually hobi baru pon tidak.kerana membaca sudah lama menjadi hobi saya sampaikan dalam family hanya saya sorg yg pakai cermin mata dikala umur masih muda iaitu darjah 4. ini akibat suka sangat membaca walaupun dalam gelap..ish3..adik2 abg2 jgn amalkan yer..

Ada satu kisah yg tidak boleh dilupakan mengenai membaca neh masa zaman muda2 dulu..
well, sesiapa yg mengenali saya akan noticed yg kampung saya di johor dan perak..dulu masa kecik2, ketika nenek dan atuk ada, slalu balik dua2 belah kampung masa perayaan..
nak dijadikan citer, yg aku neh punya la excited suka membaca+nk balik kg, sanggup x tido semata2 nak baca papan tanda atas jalan..abes sume papan tanda aku baca..bila ada perkataan JOHOR BAHRU dan IPOH, PERAK mesti baca kuat2..hahahaha~samapi mak ayah aku fed up dgr! xjemu2 plak tu..adOi..tula aku yg suka membaca..xleh buat ape dah~huhuhu..

sO, hObi baru aku sbnrnya mulai skrg akan ada sesi "Book's review" dalam entri2 saya akan datang..ngeh2...Oleh itu, jOm kawan2, adik2, abg2 support saya supaya kesedihan hati saya berkurangan dgn adanya kalian sume..heheheh..ape pOn, thanks~

notakaki : Ungu Karmila masih dalam sesi pembacaan dan penghayatan watak2 nya..setelah puas ati, akan saya beri bintang dan komen nya skali k!daaa~

2 comments:

Anonymous said...

zaman dok hostel dulu.. suke la membaca novel... bile tamat je zaman u...nafsu membaca dah kurang.. aku ada koleksi novel2 ramlee awang murshid ni.. citer2 thirell dia memang best.. aku ada : mandatori, semangat hutan, ranggau (kalau tak silap ejaan la yang ni tak bape nk ingat) .
siap boleh menangis lagi baca novel2 tu.. bukan novel cinta tu..

___fina___ said...

wah..siap ada koleksi..gilerla..
aku baru nk bekenalan ngan nOvel thriller awang murshid neh..okeh2 nnti aku nk beli yg terbaru plak..ape tajuk dia eh..ha..mikhail..waaa..mesti best..

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space