Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, July 24, 2009

++hangin,ribut,taufan,tsunami sume ada!!++


~merah itu marah~

wooooooooooooooooooooooo~hangin seyyy!!!bengang,bOngok, aahh sume yg bermula dr urup B la~ geram giler...geram psl ape? psl keje la...dahla sehari suntuk buat keje tu..sampai sume keje2 yg sepatutnya aku buat tergendala ditambah lg bukan keje aku plak tu..dan bila aku dah tebalkan muka tanya org tu tanya org neh, pegi sana sini, berusaha gila b**i nak siapkan menatang tu bole plak nak marah2...sape yg marah?? bosla..perghhh...hangin2..bukan nak ckp time kasih ke ape..bole plak ckp mcm2...ikut hati mmg nak jadik "pekerja kurang ajar" of the year jek td tp mengenangkan zaman gawat susah nk dpt keje ngan gaji camtu so bersabar jekla..sabar pon dah tahap dewa dah neh..yang tambah geram lagik, siap ckp don't use other people name..:| wtf.dah mmg org tu yg suruh aku wat camtu.aku buat jekla.mentang2 aku xde bukti.. perghhhh...xpe2..tuhan jek yg akan balas nnti..skrg neh api kemarahan mmg dah tahap bukit uhud dah neh..
(Ceh bukit uhud plak..dahla jauh kat arab sana~hahaha)..mcmana nak redakan? hurm..bila tension aku suka jumpa kawan2..membebel kat diorg..diorg akan bg nasihat atau tadah telinga jek menerima segalanya..hahaha~klu ada husband leh mintak bahu nak tumpang nangis~T-T sebab hati aku sbnrnya lebih pada kecewa~yes,kecewa.sbb segala penat lelah xdihargai malah ape yg lebih malang dimarahi sesuka hati mereka~ops bukan mereka..sorg jek..dia. hurm, tp mlm neh xdpt jumpa kawan, mahupun menelefon kwn coz hp xde kedit..kredit yg sepatutnya ada telah digunakan utk membayar yuran uitm aritu..so terpaksa berkorban~bila xdpt jumpa kawan,telefon so perkara seterusnya ialah mkn jekla~mkn,mkn,mkn,mkn,mkn dan mkn..lantakla sape2 nk kata ape2 pOn..aku bukan mkn guna duit korang ke..pinggan korang ke..sudu korang ke..tgn korang ke..aku mkn guna ape yg aku ada~aku gemuk ke buncit ke besar gajak kedauk ke..suka aku la~ada aku kisah???(apesal aku nak EMO neh?? :| ) nehla dia klu dah hangin,tsunami,taufan dah dtg..sume org nak dimarah~arghhhhhhhhhhhhhhhh...
YANG PENTING AKU HANGIN GILER ARINIH~SEKIAN~

1 comment:

___fina___ said...

wtf.aku salah taip.typo weh.bangang.tula emo sampai typo.bukan gajakla..GAJAH.dah.aku malas nak tukar!! ha marah la lagi..biar typO tu berbakul2 cam durian x laku!

p/s: korang jgn ambik kisah. neh perempuan mmg suka hangin xtentu hala.

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space