Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, July 17, 2009

++sekejap saja dah baik | duhai mama..++


~nape muka dia sedih mcm saya...~

okeh..geram ngan diri sendiri~hahaha..sekejap jek demam aku dh baik..batuk pon dah baik..sampai family + kawan2 pon dgn seronoknya mengata aku bila demam dah baik. helloooo~kn bagus demam aku dh baik..xdela korang asik dgr irama2 batuk yg ikhlas keluar terus dr kerongkong neh~huhuhu..

adeke diOrg kata aku kuar jek jumpa "dia" terus baik demam..:| adOI..hangin2...tp agaknyer mmg betul kot..hahaha~demam+batuk2 aku dh baik..weeewooooo~memula sekali bersyukur kehadrat Ilahi kerana menyembuhkannya...actually fina penah jumpa sOmeone yg mmg akan demam bila x dpt jumpa org yg dia suka+syg sgt3~then bila dia demam tu kita plak yg xsenang duduk...tepaksa la crkan org tu suh dtg ke ape ke...buat appointment la kiranya...

ckp psl neh, teringat aritu call mak angkat yg duk kat batu pahat..sekian lama x jumpa dan berhubung kerana kesibukan diri masing2, akhirnya fina berjaya jgk hubunginya..sedih seh...dahla lama x call,pastu dpt tau mak angkat fina kena KANSER plak..kanser ape x pasti sbb dia xnak ckp bebetul..dia xnak fina risau..mak angkat fina siap ckp...

"SYA, mama neh ntah bole hidup lama ke x neh..jenguk2la umah mama kt batu pahat neh klu ada waktu...mama tunggu SYA..."

adOI.....waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~giler sedih x terkata aku waktu tu...mak angkat mmg panggil fina, sya..shortform syahidah(my real name)..ayah angkat pun kata..

"SYA bz lg ke?? bila nk dtg neh...?mama neh asik sebut nama sya jek..."

adess...korang tau kan fina smbung study...kelas ari ahad..keje isnin sampai sabtu..bila nk cr masa neh..mmg blur sgt..dah mintak pendapat si dia pOn masih xde jln penyelesaian...xtaula camne..pening giler nk fikir..harap2 tuhan melapangkan waktu2 aku nnti..amin..

apepOn, kORANG sume tolong doakan ibuku itu selamat dan diberkati Allah k..thanks all~

2 comments:

Si Kawaii said...

ciannye ur mom..
moga penyakitnye tu tak serius

___fina___ said...

thanks for ur prayer~
may GOD bless u tOo~

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space