Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, July 25, 2009

++masihkah kau ingat..?++


kenapa eh streamyx arinih...langsung xbg kerjasama..ym 24 kali masuk kuar dlm masa 5 minit..pastu aku nak bukak blog aku pon dia kata error..adoi...mcm kena hack plak web tu~(perasan blog pentingla sampai kena hack~hahaha) petang2 sabtu neh rs mcm nk mkn mcm2 tp xlarat nk singgah mana2..semalam tido lewat so mata neh dah separuh pejam dah masa drive~iishh..bahaya betul..kereta sgt kotor..nk basuh tp xterdaya gak..teringat katil jek neh tp mesti xbest tido sbb cuaca panas~xsyok.

mukadimah panjang sgt~ape sbnrnya nk ditaip neh? owh..sejak ari isnin lepas start rs x sedap ati...xtau napa??bedebar2 mcm nak ambik exam..padahal duk ofis jek..tp dh plan la nk gi public bank bukak akaun..akaun tuk gaji xde lg...kebetulan ira xde kelas,so hati dh x sedapkan..xbranila nak drive sampai ampang point tu..so balik umah dulu ambik ira suh dia yg drive..dah balik semula ke ofis pon masih sama jek perasaan..adesss...xsuka sbb xtau bedebar2 sbb ape...:|

then bila balik umah..debaran dah reda tapi tetiba ingatan plak kuat giler teringat kat ex lama..HAFIS. kenapa teringat balik neh??ada sOmething wrOng ke?? perghhh..nak call tp cam segan plak..salu dia yg call fina..fina jarang call dia since dah break~dah lama break..sejak bila ekkk?(jap kira..huhuh) owh since aku part 3 masa ambik degree kat lendu.ya, kampus uitm lendu yg kena tutup sbb H1N1 tu..(napela x tutup time aku study dulu ekk?lama sket cuti..hahahah~) klu masa part 3 dulu maknanya dah masuk 3 tahun lebih la..lama tu..huhuh..herm..tunggu2 gak kot ada berita x best ke dr kwn2 yg kenal dia jugak..tp sampai arinih xde pape pon..tgk MS dia jap smlm..still sama jek xde ape..hurm..musykil..hopefully xde ape la..aku x suka dgr berita2 buruk mcm neh~

today ingatan masih kuat terhadap dia~cuma hati resah memikirkan due date nak byr yuran ACCA neh..tension betul..mana nak cr RM4,500.00??lantakla..xdpt exam tahun neh terpaksala aku exam tahun depan..esok klas nk tanya kwn2 mcmana proses nya..xde extend tarikh lagi ke??hurm..hopefully ada..sbb ptptn aku hanya bole didapati bulan 8 nnti~sama2la berdOa aku akan dimurahkan rezeki~amin...

~muka tepung gomak selepas sukaneka..mereka mmg caker~

No comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space