Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, July 25, 2009

nOw, let me tell u...


sejak kenal ngan dia..maybe dah byk aku sakitkan hati dia...xkirala tanpa sedar atau x..sakitkan hati dr segi percakapan,sindiran,perbuatan,suruhan,penglihatan dn mcm2 lgla..arinih ntahla.. masa ym td maybe aku neh dah melampau dan dia pon dah xleh handle..terlepasla sumenya.. cuma cepat2 ditutup dgn cerita lain..klu nak list ape yg aku wat, aku rs byk yang aku ckp atau suruh dia selama neh mcm la aku neh pandai sgt or hebat sgt..arinih bila dia perli2 tu and sound sket ayat aku, terus aku rs mcm nak MENANGIS..sebak seyy..tapi..mcm biasa..tahan2...

dah lama2 pm aku rs mcm ada sket kejauhan disitu..(actually ngah cr ayat terbaik neh..)xtaula tu perasaan aku jek atau mmg ada something disitu..meh aku bg cth betapa jhtnya aku pd kawan aku sendiri..

situasi 1 :
aritu ada jumpa kwn2 dr jhr..dalam keta borak2 then dak jhr tu tanya.."org sblh fina neh keje ape?"..aku dengan pantasnya menjwb bg pihak dia.."owh dia neh parttime driver ngan GPS fina jek.." pastu aku gelak2 setan tanpa membetulkan ayat aku kat diorg ckp gurau ke ape ke.. T-T dan setiap kali org tanya, aku mesti kata dia just GPS and driver..jht kan?xmengenang budi betul..dan aku nampak dia diam jek bila aku ckp camtu..timbul rs bersalah gak tp aku just put aside..

situasi 2 :
aku salu mempersoalkan ape yg dia buat..cth aritu gi karaoke..dia pilih byk lagu..dan sume lagu lama..aku dtg kt dia memula tgk jek apa dia wat..then tgk sume lagu lama jek, aku terus sound dia.."ape neh..lagu len la..xnak,xnak.." dia ckp.."knp?biarla..sume org x pilih lagu pon..biarla saya pilih ape2 sy nak.." then terus fina tediam dan terfikir..apela aku neh..biar jekla..sibuk jek~*sigh* sengal la aku neh..ntah ape2 ntah..

situasi 3 :
arinih aku mempersoalkan plak pasal keikhlasan dia..then dia bls balik ayat aku..ha, ambik ko kena sOund lg skali..kali neh buat air mata aku hampir jatuh..padan muka aku..*sigh* actually.. seyes aku saja gurau~tp maybe aku dah byk TAKE FOR GRANTED slama neh sampai dia pon dah xtahan..

ape nak dikata..hanya mampu berubah jekla..kan??thank GOD aku dah mintak maaf ngan dia..
dan ayat dia yg akan disebut dan ditaip.."xde apela....no heart feeling..kawan2 maaaaa~" apa yang pasti ayat itu hanya semakin menambah serba salah dan gusar dihati~ hurm...

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space