Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, July 30, 2009

++jika diberikan ku satu pilihan...++

assalammualaikum...neh entri yg ke 60 tau..huhuhuhu~manage to write until this number~congratz fina~weeeeeeeeeee~hehehe..(tepaksa gi secret recipe beli kek potong sendiri mkn sendiri.sila jgn jeles.hahahaha~)
okeh..pilihan ape yg hendak diperkatakan neh?..actually it's complicated..byk duka dari suka..dan byk hati2 yg perlu dijaga..sampai xtau nak pilih antara kehendak hati atau logik akal..hurm..hati saya suka kat org lain tapi ada org len yg saya br kenal and xde rs syg lg dah menyatakan yg dia suka saya...adoi...pening2...
klu ikut logik,org yg saya suka tu xpenah pon caring giler mcm org yg suka saya..dia pon xpenah ckp ape2 soal hati kat saya..tp saya suka kat dia~hahaha~untuk org yg suka saya tu, saya xde lagi rs sayang kat dia..tp xtaula di masa depan...fina sendiri masih xde jawapan...



klu korang diberi pilihan antara org yg kamu suka ngan org yg suka kamu..
mana satu yg korang nak pilih?

7 comments:

Anonymous said...

pilih orang yang sayang n suke dengan kite.. sebab aku pernah pilih orang yang aku suke n sayang ..tapi dia lansung tak hargai aku sampai tahap aku frust giler n malu giler sebab suke kan dia..cam perigi cari timba... akhirnya orang yang suke n sayang aku yang jadi suami aku..memang menyampah tahap gaban mula-mula tu kat dia...lepas 1tahun baru aku betul-betul tahu ropenye aku pun cintakan dia...hahahhahaha

___fina___ said...

yeke pia....bestnyer :((
insyaAllah aku cuba sayang org yang sayang aku tu..
semga pilihan aku neh tepat..amin..[-o<
by the way thanks pia for ur story~

..::Cik Paten::.. said...

kata orf..pilihlah org yg suke dan syg pd kite.sbb die akan menghargai kite dan kehidupan kite.dan kite juge x slh utk blaja suke dan sygkan die.kan??? syg itu subjektif...tatau bile dtg..dtg pun sekelip mata.blaja menerima kehadiran org len umpama kamu blaja acc juge fina... x rugi.sbb itu sume pengalaman.kite da semakin dewasa.jgn terlalu menharap yg bukan2...gud luck dear.cok doa fina temu bahagia....aminn...~~~~

___fina___ said...

cok thanks~really appreciate ur thought~

--[LEYYANNA]-- said...

nk komen jgk leh x:( uwaaa:(( kene pilih org yg syg kite ek:( tp klw xsyg die n rase semak je tgk muke die:( cenggane tuh:( hukhuk...

sakit kan:( tp kan:( dlm keterpksaan yana terpkse admit jgk la kite kene pilih org yg syg kite.. tp :| fina kene pastikan die btl2 syg fina:| taw2:| jgn jadi cm yana nnt fina bengkak mate cm yana dah jadi polar bear:|


taw x fina:D nk kongsi ni :D yana pon tgh cube syg org yg syg kat yana:D xnk taw xpe cme yana nk share je:D n klw dah cukup segala sen2 yana mybe dlm awl thn depan yana tamatkan zaman bujang:D insyaALLAH klw ade jodoh ngn die :D nnt dtg bwk org kg ek:">

tp jgn g taw sesape taw... n sape2 yg bc komen yana ni diam2 je... u all je yg taw :D die yg syg yana... tp yana tgh cube syg die... xnk sedih2 lagi..

ceh ak ni mengomen panjang lebar psl diri sendiri lak.. dah leh bt entry nih=)) adoi... ok fina gud luck... 3me org yg syg kite ek... :D

___fina___ said...

aku nk gelak baca komen yana neh..aah betul tu leh wat en3~hahaha..hurm..fina pon ngah cuba sayang org yg sayang fina...
kepada sidia, sabarla..semoga jodoh kita panjang..amin...
kepada yana, sama2 la kita menjadik penyayang jugak kepada pasangan masing2...lagi satu..yana xleh langkah bendul tau..sbb fina lom kawen..nnti kena bg hantaran skali kat fina klu langkah bendul tau =)) huhuhuhuhu~

Anonymous said...

Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

pengkhususan Syarikat.
1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space